به گزارش ایرنا ، میرعلی رحیمی زاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری مشگین شهر افزود: علاوه بر الحاق 100 تختخواب به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) مشگین شهر تا نیمه دوم سال جاری 30 تخت جدید در بخش اورژانس قدیمی بیمارستان دایر می شود.
وی گفت: هم اکنون تعداد 11 طرح عمرانی در حوزه سلامت از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت در مناطق مختلف این شهرستان در حال اجرا می باشد که تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی توسط مردم و مسئولان خواستار فرهنگ سازی در این خصوص شد.
فرماندار مشگین شهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بحران کمبود آب در کشور جدی می باشد خواستار آگاه سازی مردم به صرفه جویی در مصرف آب توسط رسانه های محلی و روحانیون منطقه شد.
وی گفت: روسای ادارات دولتی در ساعات غیر وقت اداری حق استفاده از خودرو دولتی را ندارند و با متخلفان برخورد خواهد شد.
او همچنین با دعوت از شهرداران شهرستان به تلاش و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان از برخورد با مجریان آسفالت ریزی نامناسب خیابان ارتش خبر داد.
ولی ملکی ، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با بیان اینکه اکنون دشمن با راه اندازی جنگ تمام عیار اقتصادی به عرصه آمده، گفت: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل حاضر علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می تواند نقش موثری در بهبود وضعیت اقتصادی کشور داشته باشد.
وی با بیان اینکه نباید در مورد دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سیاه نمایی شود، بر لزوم عملیاتی شدن تفکر اقتصاد درون گرا و برون زا تاکید کرد.
او افزود: امسال سهم اشتغال استان اردبیل 34 هزار و 50 نفر و سهم شهرستان مشگین شهر از این رقم ایجاد فرصت شغلی برای سه هزار نفر می باشد.
ملکی خواستار همکاری بانک های عامل با مجریان طرح های تولیدی و خدماتی شد.
سرهنگ محمد پورمند ، فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر هم با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواستار ساماندهی گلزار شهدای گمنام در شهرهای مشگین شهر ، رضی و لاهرود شد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.