ابراهیم امامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وزیر کشور شهرستان مغان را از شهرستان های کم تر توسعه یافته معرفی کرده که باید با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی توسعه یافته و پیشرفت کند.
وی به معضل مهاجرت از روستاها که منجر به افزایش چالش ها و آسیب های اجتماعی و اقتصادی در شهرها و روستاها می شود اشاره کرد و گفت: به منظور کمک به ماندگاری جمعیت در سکونت گاه های روستایی ، توسعه تولید در این مناطق ، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی و فراهم کردن بستر توسعه پایدار و متوازن کشور ، تدوین برنامه راهبردی - عملیاتی توسعه پایدار اقتصاد روستایی در 31 شهرستان محروم با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار وزارت کشور قرار گرفته است.
امامی افزود: وزارت کشور مصمم است در نشستی با حضور استانداران مربوط ، مدیران و نمایندگان دستگاه های دخیل و با جلب همکاری های چند سازمان و وزارتخانه مرتبط ، اجرای طرح موصوف را آغاز کند.
وی گفت: گرمی مغان به عنوان یکی از شهرستان های محروم استان گام های بلندی را در دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و توسعه برداشته و در دولت دوازدهم در تلاش برای تبدیل شدن به قطب صنعتی بویژه در بخش تولید شیرآلات بهداشتی می باشد.
گرمی مغان در یکصد کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.