علی نظری شیخ احمد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد قرارداد منعقده 12 واحد صنعتی و تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری شدند و بقیه در حال ساخت و ساز و یا نصب ماشین آلات می باشند.
وی اظهار کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل همچنین در راستای حمایت از صنایع کوچک و طرح های زود بازده اقدام به ساخت واحدهای کارگاهی با متراژ های کوچک کرده که باعث تسریع در امر اشتغال شده است.
وی گفت: یکی از برنامه های مهم این شرکت توجه جدی به مقوله کاهش زمان و هزینه بهره برداری در صنایع کوچک است که از این جهت احداث واحدهای کارگاهی کوچک و آماده واگذاری یکی از مهم ترین و موفق ترین برنامه های سال های اخیر در بخش اشتغال می باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی استان اردبیل همچنین افزود: احداث و واگذاری این واحدهای کارگاهی در بیشتر شهرک ها و نواحی صنعتی استان با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته انجام شده و باعث رونق صنایع کوچک بدون نیاز به سرمایه گذاری کلان شده است.
نظری با اشاره به طرح تولید پوشاک در روستاها بیان کرد: بخش پوشاک در قالب کارگاه ‌های کوچک و متوسط یک هزار و 37فرصت شغلی در این استان فراهم می ‌کند که هدف از راه ‌اندازی آنها حمایت از تولید و اشتغال است.
وی اضافه کرد: در راستای این طرح حمایت و پشتیبانی از طرح ‌های صنعتی و تولیدی و اشتغالزایی افراد جویای کار مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه رونق ‌بخشی به تولیدات داخلی با جدیت و اهتمام ویژه پیگیری می شود.
تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.