رحیم آقامحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تسریع در اجرای این طرح لازم است شهرداری اهتمام جدی داشته باشد تا ضمن جلب رضایت مردم امکان روان سازی ترافیک در این مسیر فراهم شود.
وی درباره افزایش حجم ترافیک در پل دارو پخش اردبیل نیز بیان کرد: در این مسیر روزها شاهد ترافیک سنگین هستیم و دلیل عمده آن هم به تاخیر افتادن عملیات اجرایی این طرح می باشد .
وی راه اندازی مرکز کنترل ترافیک را ضرروی دانست و گفت: یکی از خواسته های اصلی از شهرداری اردبیل راه اندازی این مرکز با هدف روان سازی و کاهش حجم ترافیک در شهر است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ادامه داد: تجمیع مطب پزشکان در میدان سرچشمه اردبیل مشکلات ترافیکی بیشتری را سبب شده که نیاز است مطب های پزشکان به مکان دیگر انتقال داده شود.
آقا محمدی همچنین با اشاره به توقف کامیون ها و میوه فروش ها در سطح شهر اردبیل افزود: برای ساماندهی این امر ضروری است دستگاه های متولی با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری جدی داشته باشند .
وی در ادامه سخنانش از کاهش تصادفات فوتی در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: امسال میزان تصادفات نوروزی در استان اردبیل نسبت به سال قبل 100درصد کاهش داشت.
وی اضافه کرد: توزیع پنج هزار حلقه‌ سی‌دی آموزشی ، 10 هزار برگ بروشور آموزشی و توزیع 5 هزار برگه ارشادی به جای برگه‌های جریمه در بین مسافران و گردشگران در کاهش تصادفات جاده ای تاثیر بسزایی گذاشت .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.