استاندار اردبیل گفت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت دقیق به ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید به ویژه تولید 20 هزار فرصت شغلی در سالجاری نظارت دقیقی داشته باشند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در نشست مدیران و فرمانداران در اردبیل اظهار کرد: در سالجاری در کنار حمایت از تولید کالای ایرانی که زمینه اشتغال مولد را فراهم می‌آورد ما به صورت جدی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف حمایت می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مردم استان اردبیل از استاندار، فرمانداران، مدیران و نمایندگان خود در مجلس انتظار دارند تا به شکل عملیاتی در حل مشکلات و معضلات اقتصادی آنها تلاش و پیگیری‌ها انجام شود که ما نیز باید این انتظار را به شایستگی برآورد کنیم.
رئیس شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه در ایجاد اشتغال اصلی‌ترین عنصر ورود بخش خصوصی در ایجاد فرصت‌های جدید کار و افزایش توانمندی‌ها برای رشد و باروری اقتصادی است، بیان کرد: ما در سالجاری علاوه بر پرداخت تسهیلات به صاحبان کار و فنون مختلف سعی می‌کنیم تا در واگذاری زمین و صدور مجوزها تسهیل ویژه‌ای را ایجاد کنیم.
بهنامجو افزود: نرخ سود تسهیلات در حوزه اشتغال برای کارآفرینان تا 10 درصد پیش‌بینی شده و در کنار آن تمام سعی ما بر این است تا در کمتر از 10 روز مجوز سرمایه‌گذاران صادر شده و به سرعت عملیات اجرایی در این بخش به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: البته در این زمینه حمایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همراهی مجمع نمایندگان و حمایت‌های دستگاه قضایی تحسین‌برانگیز است و ما از همین ابتدای سال برای ایجاد 20 هزار فرصت شغلی مصمم هستیم و در این زمینه قابلیت و توانمندی ویژه‌ای را در دستور کار داریم.
استاندار اردبیل اضافه کرد: روحیه مدیران در کار، تلاش و پیگیری در سطح استان به شکل عمومی مناسب و شایسته تقدیر است و انتظار می‌رود به شکل مضاعف در این زمینه هدفگذاری‌ها انجام شده و مدیران اجرایی و بانک‌ها همسوئی بیشتری را در تحقق شعار سال که نتیجه و ثمره آن ایجاد اشتغال خواهد بود از خود به نمایش بگذارند.
بهنامجو بیان کرد: به هیچ وجه تحقق 20 هزار فرصت شغلی یک حرکت آرمانی و  دست نیافتنی نیست بلکه به راحی می‌توانیم با بهره‌مندی از ظرفیت صنعتی، گردشگری، کشاورزی و بخش خدمات در استان این برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها را به نتیجه برسانیم.
وی پشتکار فرمانداران و مدیران اجرایی را در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان ضروری و حیاتی برشمرد و گفت: نباید ذره‌ای یاس و ناامیدی و یا تردید را در تحقق اهداف و برنامه‌ها به خودمان راه دهیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.