علی نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برای اشتغالزایی در شهرک های و نواحی صنعتی استان جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با هدف کاهش نرخ بیکاری در دستور کار قرار گرفته و چندین نفر برای سرمایه‌گذاری در این شهرک ها اعلام آمادگی کردند.
وی اظهار کرد: احداث نواحی صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته از سیاست های دولت است و در راستای تحقق آن چهار ناحیه صنعتی جدید در استان احداث می شود.
نظری ادامه داد: این نواحی صنعتی در مناطق ثمرین و سامیان اردبیل ، موران و انگوت گرمی مصوب و مکان یابی شده است.
وی درباره راه اندازی شهرک های بخش خصوصی در استان گفت: تاکنون مجوز احداث چهار شهرک صنعتی خصوصی در استان صادر شده که 2 مورد آن به بهره برداری رسیده و 2 مورد دیگر هم در حال احداث است .
مدیر عامل شهرک های صنعتی استان اردبیل بااشاره به تشکیل پویش حمایت از کالای ایرانی در استان افزود: این پویش با رویکرد حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان اردبیل برای ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی تشکیل می شود .
نظری بیان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از تولید کالا و محصولات در شهرک‌های صنعتی انجام محسوب می‌شود، این پویش در راستای تقویت و حمایت از واحدهای صنعتی با تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب شکل می گیرد.
وی اضافه کرد: از مهم‌ترین الزامات حمایت از کالای ایرانی، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استقرار و فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی است که این امر با ایجاد شهرک‌های صنعتی محقق و بستر لازم برای ارتقای تولید و افزایش اشتغال پایدار در قالب این شهرک‌های استان فراهم‌شده است.
در حال حاضر 16 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.