مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: رشد اقامت مسافران سرعین، در تعطیلات نوروزی امسال بیش از میانگین کشوری بوده است.

به گزارش ایلنا،جهانگیر شهبازی با اعلام این خبر تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی امسال رشد 50 درصدی اقامت مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به آماده سازی 160 واحد اقامتی با 10 هزار تخت در سرعین، افزود: در تعطیلات نوروزی 160 هزار مسافر در این شهرستان اقامت داشتند.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین متذکر شد: در طول تعطیلات، نظارت مستمری بر عملکرد مراکز اقامتی داشتیم و شکایت عمده ای از سوی مسافران مطرح نشده است.

شهبازی به رضایت اغلب گردشگران از خدمات مراکز اقامتی اشاره و تصریح کرد: بیشترین بازدید گردشگران از آب های گرم معدنی سرعین به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در عین حال ظرفیت های تاریخی و طبیعی نیز مورد توجه بوده و سه روستای هدف گردشگری آلوارس، بیله درق و کنزق مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

به گفته مسئول میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین، این شهرستان از قطب‌های گردشگری کشور در سفرهای نوروزی و تابستانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.