به گزارش ایرنا ، امام جمعه خلخال گفت: شعار ما می توانیم که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) اعلام شد امروز در نظام اسلامی ایران به خوبی تحقق یافته است.
حجت الاسلام امیر رشت بری افزود :همچنانکه امام راحل در اوایل انقلاب تاکید کرده بودند، ما می توانیم هرانچه را که می خواهیم بدست بیاوریم و توانایی دست یابی به همه آن چیزی که قدرت های بزرگ جهان از آن بهره مند هستند را داریم .
وی اظهار کرد: تحقق شعار ما می توانیم نشان می دهد که اگر در گذشته به پیشرفت های مهم و بزرگی در انرژی هسته ای ،علم وصنعت دست یافته ایم در آینده نیز با پشتکار موفقیت های بزرگی را بدست خواهیم آورد .
امام جمعه خلخال اضافه کرد: لازم است که مسئوولان با توجه به شعار سال در حل مشکلات اقتصادی کشور ومردم نیز با خرید کالای ایرانی وکمک به تولید داخلی، آمریکا را از دست یافتن به اهداف خود برای همیشه مایوس کنند.

** حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های نماز جمعه به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است اشاره کرد و گفت: تولید داخلی باید تقویت شده و از واردات کالاهای غیر ضروری جلوگیری شود
وی اظهار کرد: برای تحقق شعار محوری سال، مسئولان باید از تولید و حاصل دسترنج کارگر ایرانی حمایت کنند تا شاهد افزایش تولید داخلی باشیم
وی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تاسیس بنیاد مسکن افزود: بنیاد مسکن با تیزبینی امام راحل بعداز پیروزی انقلاب اسلامی بخاطر حمایت از مستضعفان و احداث مسکن برای آنها تاسیس شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.