مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کاهش ۲۵ درصدی تخریب منابع طبیعی و مراتع در روز ۱۳ فروردین نسبت به سال قبل در اردبیل خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، شهامت هدایت در دیدار با کارشناسان منابع طبیعی استان اردبیل اظهار کرد: در روز طبیعت سالجاری ما هیچ گزارشی از آتش سوزی در مراتع و جنگل‌های استان را شاهد نبودیم و این ما را نسبت به ارتقای فرهنگ عمومی مردم در راستای حفاظت از منابع طبیعی امیدوارتر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه در روز سیزدهم فروردین ماه سالجاری که با نام روز طبیعت نامگذاری شده است ما بیشترین میزان حضور مردم را در طبیعت شاهد بودیم،  خاطرنشان کرد: در مقابل؛ ما کمترین آسیب را در جنگل‌ها و مراتع استان شاهد هستیم و این مسئولیت ما را در قبال خدمات‌رسانی بیشتر به مردم افزون‌تر می‌کند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون کمترین آسیب را در مراتع استان و منابع طبیعی شاهد بودیم، گفت: در سالجاری تنها دو گزارش از آتش سوزی جنگل‌ها به دست ما رسید که در اسرع وقت و با بهره‌گیری از تمام نیروها به امکانات خود نسبت به اطفای حریق در جنگل‌های گزارش شده اقدام کردیم.
هدایت آشتی با طبیعت را یکی از اولویت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اعلام کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با ارتقای آگاهی عمومی نسبت به حفظ و نگهداری منابع طبیعی و مراتع استان تلاش روز افزون را از خود نشان دهیم.
وی با تقدیر از اهتمام مردم نسبت به حفاظت و مهربانی با طبیعت برای کرد: امسال در روز سیزدهم فروردین کاهش ۲۵ درصدی خسارت به منابع طبیعی و مراتع را شاهد بودیم و این جای بسیار خوشوقتی و خوشحالی دارد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در ادامه سخنان خود کارکنان منابع طبیعی را به حفظ و ارتقای آگاهی عموم مردم نسبت به نگهداری از منابع طبیعی فراخواند و گفت: کارشناسان منابع طبیعی باید با جان و دل نسبت به آگاهسازی مردم تلاش کنند تا ما بتوانیم علاوه برای نگهداری از منابع طبیعی نسبت به احیای جنگل‌ها و مراتع نیز اقدام کنیم.مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون کمترین آسیب را در مراتع استان و منابع طبیعی شا
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.