مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: تندباد اخیر در نیر به ایستگاه صدا و سیما در صائین بیش از یک میلیارد تومان خسارت زده است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی ملااحمدی در نشست با فرماندار نیر اظهار کرد: به دنبال وزش تندباد شدید در منطقه دکل صائین آسیب‌ کلی دیده به طوری که در روزهای گذشته اختلالی نیز در دریافت شبکه‌های دیجیتال در منطقه نیر اتفاق افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش اکیپ‌های فنی صدا و سیما مشکل به وجود آمده تا حدودی برطرف شده و به زودی شاهد نصب دکل صائین در این منطقه خواهیم بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل با بیان اینکه شبکه سبلان در ایام نوروز تلاش می‌کند تا ساعات خوشی را برای هموطنان تدارک بیند، تصریح کرد: بخشی از ساعات پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیمای مرکز اردبیل به معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگر اردبیل می‌‌پردازد.

در این نشست فرماندار نیر هم در سخنانی بیان کرد: از 27 اسفند ماه تاکنون بیش از 254 هزار نفر مسافر و گردشگر وارد شهرستان نیر شده‌اند.

علیرضا علیپور اظهار کرد: ما در این ایام امکان اسکان 2 هزار نفر را به صورت موقت در این شهرستان فراهم کردیم و همچنان ورودی مسافران و گردشگران به این منطقه ادامه دارد.

وی بازدید 33 هزار نفر از گردشگران و مسافران را از جاذبه‌ها و اماکن تاریخی و دیدنی نیر یادآور شد و گفت: امیدواریم تا پایان تعطیلات یک شرایط مطلوب و مناسبی را در پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی شاهد باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.