به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محسنی امام جمعه موقت خلخال با تاکید براینکه مشکلات در داخل مرزهای همین کشور وبه دست مسئولان ومردم باید حل شود گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند بی توجهی به ظرفیت واستعدادهای کشور در گذشته عامل بروز مشکلات امروزی بوده است .
وی بیان کرد: چنانچه به ظرفیت های کشور از جمله منابع نفت وگاز خدادادی ونیروی جوان کشور توجه شود بسیاری از این مشکلات از پیش روی مردم برداشته خواهد شد .
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: در شرایط فعلی تنها راه چاره اقتصاد و رفع مشکل تولید خرید کالای ایرانی وحمایت همه جانبه از تولید کندگان است.

** امام جمعه نیر: حمایت از کالای ایرانی تحقق اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده و برای حمایت از کالای داخلی عظم ملی و مذهبی نیاز است.
وی افزود: اقتصاد زمانی رونق می‌یابد که تولید ملی رشد کرده واز کالاهای داخلی حمایت شود.
او اضافه کرد: شعار امسال یعنی حمایت از کالای ایرانی ادامه همان شعار تولید و اقتصاد مقاومتی است که رهبری مطرح کردند و اکنون وظیفه همه حمایت از کالای داخلی است .
امام جمعه نیر به فرارسیدن روز استقرار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) این روز بزرگ را مهمترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی قلمداد کرد.

** امام جمعه موقت مشگین شهر : شهروندان طبیعت را تخریب نکنند
امام جمعه موقت مشگین شهر نیز با گرامیداشت روز طبیعت ضمن سفارش اهالی به پرهیز از تخریب طبیعت از شهروندان خواست در حفظ محیط زیست وتنظیف معابر عمومی با مسئولان مربوطه همکاری کنند.
حجت الاسلام یدالله نعمتی با تبریک فرا رسیدن دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت.
وی عزت وعظمت کنونی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا وبصیرت مردم ورهبری پیامبر گونه امام راحل ومقام معظم رهبری دانسته و بر حفظ وصیانت از دستاوردهای نظام تاکید کرد.
6016/7117/7119/7116
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.