مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با همکاری نهادهای فرهنگی و هنری و ستاد خدمات سفر 146 ساعت برنامه فرهنگی و هنری در ایام عید نوروز در استان اردبیل برگزار می‌‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، کریم حاجی‌زاده در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و با نظارت فرمانداران ستادهای خدمات سفر در همه شهرستان‌ها فعال شده و مقدمات میزبانی و پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در همه شهرهای استان اردبیل فراهم آمده است.
وی با قدردانی از شهرداران در آمادگی شهرها و ایجاد فضای مناسب برای حضور میهمانان نوروزی خاطرنشان کرد: ما با 20 هزار تخت و تدارک کلیه اماکن پذیرایی و اقامتگاه‌های موقت و تیم‌های ترکیبی شکل گرفته در این زمینه آماده هستیم تا در ایام تعطیلات نوروزی به هموطنان ارائه خدمات کنیم.
دبیر ستاد خدمات سفر استان اردبیل از فعال شدن 56 پایگاه انتظامی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی، 20 پایگاه امدادرسانی هلال احمر، 15 پایگاه ایمنی سلامت، 20 پایگاه شهری و 17 پایگاه جاده‌ای اورژانس، 12 پایگاه امداد خودرویی و کشیک واحدهای بیمه‌ای و شوراهای حل اختلاف و قضات خبر داد.
حاجی‌زاده افزود: ما در 9 پایگاه ثابت و 4 پایگاه سیار در راه‌ها و محورهای مواصلاتی به هموطنان ارائه خدمات می‌کنیم و 15 کیوسک راهنمای مسافر و اطلاع‌‌رسانی نیز در این ایام فعالیت خواهند کرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به تدارک 146 ساعت برنامه فرهنگی و هنری اشاره کررد و گفت: ما با تولید محتوایی که داشتیم در قالب بروشور، کتابچه‌ها و اقلام تبلیغاتی سعی می‌‌کنیم تا به صورت نرم‌افزاری در ارائه راهنمایی و مشاوره در خدمت مسافران و گردشگران باشیم.
حاجی‌زاده بیان کرد: با تدارک همه امکانات و آمادگی دستگاه‌های مختلف در نوروز امسال توان میزبانی از 2 میلیون گردشگر و مسافر داخلی و خارجی را داریم و تلاشمان بر این است تا به شکل مطلوب و کیفی در خدمت هموطنان باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.