رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار از تردد ۲۴ هزار و ۶۴۲ مسافر از پایانه بین‌المللی بیله‌سوار در فاصله زمانی ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه ازردبیل، فرنام حامد در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان این مطلب افزود: از این تعداد ورودی مسافر شامل پنج هزار و 733 نفر و به عبارتی آمار ورود مسافر ایرانی 850 نفر و مسافر خارجی چهار هزار و 883 نفر است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بیله‌سوار افزود: تعداد مسافران خروجی نیز 19 هزار و 909 نفر است که خروجی مسافر ایرانی 15 هزار و 323 نفر و خروجی مسافر خارجی چهار هزار و 579 نفر بوده است.

وی با اشاره به انجام نظارت مستمر از مراکز اقامتی و گردشگری شهرستان یادآور شد: از 27 اسفندماه سال گذشته تا دوم فروردین‌‌ماه سال جاری 31 مورد بازدید از مراکز اقامتی و گردشگری در بیله‌سوار انجام شده است.

وی یادآور شد: در این مدت 31 هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی از جمله بازارچه مرزی این شهرستان بازدید کرده‌اند که با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در اینحوزه انجام شده تلاش و جدیت بر این بوده تا رضایت خاطر مسافران و گردشگران را از ارائه خدمات در بخش‌های مختلف فراهم آوریم.

حامد گفت: با هدف ارزیابی خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی جواد جهانگیرزاده، سفیر ایران در آذربایجان از پایانه مرزی بیله‌سوار بازدید کرده و خدمات‌رسانی در این حوزه ارزیابی و بررسی شد.

.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.