با پایان دور اول سفرها بیش از 160 هزار نفر گردشگر و مسافر وارد شهر چشمه‌های بهشتی سرعین شدند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در حالی که دور اول سفرهای نوروزی به پایان رسید در 223 واحد اقامتی در شهر سرعین گردشگران داخلی و خارجی با اقامت چندین روزه خود زمینه‌ای را فراهم کردند تا این شهر توریستی مرکز تردد و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی باشد.

مدیر تاسیسات اقامتی و جامعه پذیرایی استان اردبیل در جلسه ستاد خدمات سفر سرعین اظهار کرد: 40 درصد هتلداران و صاحبان مراکز اقامتی در میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی تخفیف ارائه دادند که این تخفیفات سبب شده تا ما با یک رشد 25 درصدی در ورودی و اقامت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی روبرو شویم.

جعفر بذری خاطرنشان کرد: شهرستان سرعین که در 24 کیلومتری مرکز استان قرار دارد با دارا بودن مسیر ایمن و چهارخطه کم حادثه سفر پرخاطره‌ای را برای هموطنان رقم زده به طوری که ما با داشتن چندین آبگرم معدنی بی‌نظیر در دنیا به عنوان بزرگترین شهر سلامت‌محور کشور همه ساله  در این ایام پذیرای میلیونی گردشگران هستیم.

وی گفت: بیش از 20 هزار تخت رسمی به همراه خانه‌های مسافر در ایام نوروز آماده ارائه خدمات هستند و قطعا تا پایان تعطیلات هتلداران و صاحبان مراکز اقامتی قصد دارند با ارائه 40 درصد تخفیف در کنار تامین سایر امکانات و بسترهای مناسب پذیرای شایسته از این خیل گردشگران باشند.

مدیر تاسیسات اقامتی و جامعه پذیرایی استان اردبیل اقامت 50 هزار نفر را در مراکز اقامتی یادآور شد و بیان کرد: ورود 160 هزار نفر گردشگر و مسافر به این شهرستان به همراه ایمنی و راحتی تردد با به ثبت نرسیدن حتی یک مورد تصادف فوتی و جرحی اسباب خوشحالی ما را در میزبانی شایسته در قلب گردشگری ایران فراهم کرده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.