مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ۲۳ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین‌ماه امسال ۴۵ هزار و ۲۰۷ مسافر از پایانه‌های این استان جابه‌جا شدند. 

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، علی رحمتی در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل با بیان اینکه این میزان مسافر با هفت هزار و ۱۷۵ سرویس جابجا شده اند افزود :تعداد سفر سواری و مینی‌بوس، پنج هزار و ۲۱۶ مورد به ثبت رسیده و همچنین تعداد سفر سرویس دربستی ۹۴ مورد و سرویس بین‌المللی ۱۳ مورد است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفـــــر استان همچنین به تردد خودروها از محورهای مواصلاتی اشاره کرد و گفت : در بازه زمانی ذکر شده ورودی خودرو ۲۸۲ هزار و ۲۶۰ دستگاه است

وی گفت: ۲۳۱ هزار و ۷۶۰ دستگاه تعداد خروجی خودروهاست که مجموع ترددها رشد ۳۰ درصدی به نسبت مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد. 

عضو شورای اداری استان اردبیــــل بیشترین میزان تردد را مربوط به محور اردبیل- آستارا با ۱۹۱ هزار و ۴۰۰ مورد برشمرد و تصریح کرد: بیشترین میزان تردد نیز در روز چهارم فروردین‌ماه به تعداد ۷۶ هزار و ۲۷۱ دستگاه به ثبت رسیده است. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در خصوص آمار تردد از محور اردبیل- سرعین نیز افزود: ورودی خودرو ۹۹ هزار و ۱۰۰ مورد و خروجی ۹۰ هزار و ۶۰۷ مورد گزارش شده است. 

رحمتی گفت: در پایانه مرزی نیز ۴۷ هزار و ۴۱۳ مسافر تردد داشتند که به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. 

وی تأکید کرد: در این مدت خروج خودرو سواری از پایانه مرزی به تعداد ۷۵۷ دستگاه با افت ۱۰ درصد و خروج اتوبوس به تعداد ۴۴ دستگاه با افت ۱۵ درصد همراه است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.