به گزارش خبرنگار ایرنا ، این سومین واحد تولیدی شیرآلات بهداشتی اجرایی در شهرستان گرمی مغان می باشد. دهه فجر پارسال فاز نخست کارخانه شیرآلات قهرمان در این شهرستان به بهره برداری رسید و بلافاصله عملیات اجرایی کارخانه شیرآلات آویسان نیز در آن شروع شد.
اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در آیین شروع عملیات اجرایی کارخانه شیرآلات نوآوران گفت: این مجموعه در زمینی به مساحت سه هکتار با سرمایه‌گذاری 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی بیش از 400 نفر احداث می شود.
وی بیان کرد: با حذف بروکراسی اداری، مجوزهای احداث این کارخانه در کمترین زمان ممکن صادر شده است.
وی بیان کرد: اشتغال مهمترین اولویت دولت در استان اردبیل است و ماموریت ویژه ما در سال جاری ایجاد اشتغال برای 20هزار نفر و حل بخشی از مشکلات بیکاری در استان می باشد.
ابراهیم امامی فرماندار گرمی مغان نیز گفت: 11 برند معروف شیرآلات در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد سه برند معروف دراین شهرستان سرمایه گذاری کرده و با هماهنگی های صورت گرفته سه برند دیگر نیز برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند.
وی تاکید کرد که با انجام این سرمایه گذاری ها، شهرستان گرمی به قطب تولید شیرآلات بهداشتی تبدیل شده و اقتصاد آن رونق خواهد گرفت.
او یکی از دغدغه های اصلی دولت در این شهرستان را اشتغال دانست و بیان کرد: با ایجاد زنجیره تولید و بکارگیری نیروهای بومی در واحدهای در حال احداث زمینه اشتغال برای بیکاران منطقه فراهم شده و مشکل بیکاری جوانان نیز برطرف می شود.
او با اشاره به حذف مقررات زاید در سرمایه گذاری گفت: ازاقدامات مثبت مجموعه مدیران ادارات شهرستان درسال های گذشته می توان به تسهیل شرایط سرمایه گذاری اشاره کرد که نتیجه این روند به ثمر نشستن حضور سه مجموعه عظیم صنعتی شیرآلات در گرمی مغان می باشد.
حجت الاسلام یدالله صفری امام جمعه گرمی مغان نیز در دیدار نوروزی با استاندار اردبیل گفت: این روزها با اقدامات مثبت دولت روند توسعه رو به جلو را در این شهرستان تجربه می کنیم .
به گزارش ایرنا، استاندار اردبیل در سفر به گرمی با خانواده خانواده گرامی شهید والامقام معرفت اکبری و امام جمعه این شهرستان دیدار کرده و از
نمایشگاه صنایع دستی و ستاد خدمات سفر ، مجموعه گردشگری دریاچه گیلارلو بازدید کرد.
طرح نهال کاری از شهر گرمی تا دریاچه گیلارلو با 3500 اصله نهال نیز با حضور استاندار اردبیل امروز شروع شد.
گرمی مغان در 110 کیلومتری شمال اردبیل واقع می باشد.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.