مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی ما در 88 مدرسه در قالب 748 کلاس درس از میهمانان و مسافران فرهنگی در شهرهای مختلف اردبیل پذیرایی می‌کنیم.
احمد ناصری در حاشیه جلسه ستاد خدمات سفر اردبیل در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: این مدارس و کلاس‌های درس در 19 منطقه و ناحیه ما که در قالب ستادهای پذیرش نوروزی مسافران انجام می‌شود در خدمت همکاران فرهنگی خواهند بود تا با تدارک امکانات مورد نیاز شرمنده همکاران و خانواده‌های آنها نباشیم.
وی خاطرنشان کرد: ستادهای ما از 28 اسفند تا 12 فروردین فعالیت خواهند کرد و در مجموع با 385 نفر عوامل اجرایی تلاش می‌کنیم تا در خدمت فرهنگیان و خانواده‌های آنها باشیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با رفع برخی معایب و مشکلات سال‌های گذشته سعی کردیم تا فضای مناسب و آبرومندی را با تدارک امکانات اولیه در این مدارس و کلاس‌های درس فراهم کنیم که جا دارد از تلاش مدیران مناطق و نواحی در این زمینه قدردانی کنیم.
ناصری افزود: خانه‌های معلم در اردبیل، سرعین و خلخال نیز آماده شده‌اند تا به مراجعین خدمات ارائه کنند که البته از طریق سامانه پذیرش‌ها از روزهای قبل انجام شده و اکثر خانه‌های معلم رزرو شده‌اند.
وی ادامه داد: درمانگاه‌های شبانه‌روزی فرهنگیان نیز در شهرهای مختلف آمادگی پذیرش مسافران و گردشگران در کنار همشهریان را دارند و مقرر شده پزشکان این درمانگاه‌ها به صورت کشیک در این درمانگاه‌ها حاضر شده و ارائه.خدمات کن
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.