استاندار اردبیل گفت: توسعه اقتصادی در مناطق مرزی و محروم جزو اولویت‌های دولت و برنامه‌‌ریزی در استان اردبیل است که در سال آینده به جد آن را عملیاتی خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنام‌جو در مراسم معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل اظهار کرد: نمونه این توسعه اقتصادی در مناطق مرزی ایجاد نواحی صنعتی با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز است که از روز اول ورودم به استان اردبیل با کمک دستگاه‌های مختلف درصدد راه‌اندازی این نواحی صنعتی هستیم.
وی پایه تحول اقتصادی را تامین امنیت برای فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران اعلام و خاطرنشان کرد: ما بر این باوریم استان اردبیل در همه جهات امنیتی و نظم و آرامش در مطلوب‌ترین شرایط است و قطعا در چنین بستری توسعه اقتصادی اتفاق می‌افتد.
رئیس شورای تامین استان اردبیل تصریح کرد: مرزداران ما در مناطق مرزی حضوری آگاهانه و پرصلابت دارند که این خود نمود و نشانه‌ای از ولایت‌پذیری و روحیه معنوی این فرزندان رشید ملت است که در مناطق مرزی حتی در روزهای تعطیل سعی می‌کنند تا امنیت مناطق مرزی و کشورمان را تامین کنند.
بهنام‌جو به امنیت بینظیر داخل کشورمان حتی مناطق مرزنشین اشاره کرد و گفت: برقراری این مولفه مهم بستری را فراهم کرده تا دستگاه‌های اجرایی با مدیریت جهادی در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بتوانند در این راستا حرکتی مطلوب و مفید انجام دهند.
وی با قدردانی از مدیریت خوب فرمانده سابق مرزبانی استان اردبیل خطاب به فرمانده جدید بیان کرد؛ که در 360 کیلومتر از مناطق مرزی این استان با جمهوری آذربایجان در کنار تامین امنیت باید بستری بینظیر در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رقم بخورد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.