به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری خلخال با انتقاد از عملکرد برخی مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: در هرصورت کمبود ویا کاهش تخصیص اعتبارات نمی تواند بهانه ای برای کندی عملیات اجرایی طرح های عمرانی باشد.
وی بیان کرد: بسیاری از دستگاه های اجرایی با وجود کمبود اعتبار موفق به تکمیل وبهره برداری از طرح های عمرانی با روش های مدیریتی بی پول از جمله استفاده از ظرفیت وتوان پیمانکاران توانمند ویا پیگیری مستمر در جذب اعتبارت ملی واستانی شده اند.
رییس شورای اداری خلخال از برخی از مسئولان اجرایی این شهرستان به عنوان مسئولان رباطی یاد کرده وگفت: اجرای خشک وبدون انعطاف قانون وشیوه نامه توسط این افراد مانع از دست یابی به اهداف توسعه منطقه شده وبسیاری از سرمایه گذاران با برخورد خشک آنها از سرمایه گذاری در این شهرستان منصرف شده اند.
بابایی با بیان اینکه مشکل بیکاری واشتغال خلخال باید به دست مسئولان همین شهرستان برطرف شود گفت: تا زمانی که عینک بد بینی برچشم برخی از مسئولان اجرایی بوده ونگرش منفی به سرمایه گذاران بخش خصوص در بین آنها حاکم است نمی توان به حل مشکلات منطقه امیدوار بود .
وی با اشاره به توجه ویژه دولت به ایجاد اشتغال وتخصیص بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی به شهرستان خلخال گفت:امسال 150 طرح تولیدی واشتغال زا برای دریافت 380 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده که با سرمایه گذاری این تسهیلات در سال آینده تحول بزرگی در بحث اشتغال شهرستان ایجاد خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.