فرمانده مرزبانی ناجا گفت: خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است و مرزنشینان مرزبانان واقعی کشور هستند.

به گزارش ایلنا، قاسم رضایی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید مرزبانی استان اردبیل گفت: نیروهای مسلح افتخار دارند که فرمانده آنها مرجعیت تقلید و ولی فقیه بوده که این خود بستر رشد و توفیق الهی برای نیروهای مسلح است.

وی گفت: نیروهای مرزبانی با کمبود امکانات و تجهیزات در نقاط مرزی کشور با فداکاری به کشور خود خدمت می‌کنند که با وجود شرایط سخت هیچ گلایه‌ای از کمبود امکانات و مشکلات ندارند، چرا که عشق به صیانت از کشور خود دارند. 

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به این که خدمت در نظام اسلامی یک توفیق الهی است، افزود: اگر کشور ما دارای امنیت بالا بوده به برکت غیرت مرزنشینان به خاک جمهوری اسلامی ایران است که خود در کنار نیروهای مسلح و مرزبانان مدافع کشور هستند.

وی بیان کرد: وجود فرهنگ ایثار و شهادت سبب شده که نظام جمهوری اسلامی ایران به دژ محکمی در منطقه تبدیل شود و مرزهای جمهوری اسلامی ایران٬ از جمله امن‌ترین مرزهای جهان است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: در موضوع تهاجم فرهنگی و هدف گرفتن اخلاق و رفتارها، دشمن برنامه‌ریزی دقیقی داشته و سعی دارد از این حوزه وارد جنگ با ایران شده و ارزش‌های اسلامی را بی‌ارزش کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.