معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: توان شرکت‌های پیمانکاری فعال در استان اردبیل هم اکنون به 5 هزار و 800 میلیارد تومان رسیده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی اسلامی در هشتمین جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: ما در هفت جلسه‌ای که پیش از این برگزار کردیم خروجی جلسات 24 مصوبه بوده که اکثر این مصوبات اجرایی و عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه اکثر کارهای محول شده به کمیته‌های مختلف به سرانجام رسیده ولی هنوز برخی از دستگاه‌ها جواب نامه ما را در ارتباط با انعکاس کارها و اقدامات انجام شده نداده‌اند، خاطرنشان کرد: این شورا چهار کارگروه فعال دارد که اولین آن کارگروه پیمان و ضوابط فنی است که تاکنون چهار جلسه با 14 مصوبه داشته است.
معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل وی دومین کارگروه را کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساختمان با برگزاری 5 جلسه و 31 مصوبه به همراه هشت بازدید اعلام کرد و گفت: کارگروه نظارت هفت جلسه با 52 مصوبه و 25 بازدید و کارگروه آموزش و ترویج ما نیز پنج جلسه با 31 مصوبه و برگزاری پنج دوره آموزشی داشته است.
اسلامی تصریح کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی در سالجاری 237 نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند به طوری که 2 هزار و 90 ساعت برنامه آموزشی اجرایی شده و 6 دوره مجازی نیز در سطوح بالاتر با رویکرد تقویت نظام فنی و اجرایی به انجام رسیده است.
وی از فعالیت 387 شرکت با تشخیص صلاحیت تعدادی از پرونده‌های شرکت‌های مرتبط خبر داد و افزود: این شرکت‌ها با 629 پایه فعالیت می‌‌کنند که 6 شرکت مشاور نیز صلاحیت‌شان تائید شده است.
معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل توان اجرایی این شرکت‌ها را 5 هزار و 800 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: ما در این جلسه نسبت به صدور مجوز ساخت و تکمیل کتابخانه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی  براساس فهرست بها اقدام کردیم تا با تائید اعضای شورای فنی این کار به نتیجه مطلوب برسد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.