به گزارش ایرنا ، فاطمه جوادی خوجین روز جمعه در آئین استقبال از بهار افزود: در چهار ماه گذشته با برگزاری کنسرت های موسیقی و جشنواره های مختلف بخشی از اهداف شهرداری در ارتقای نشاط اجتماعی در بین شهروندان محقق شده است.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی بخشی از وظایف ذاتی شهرداری در ایجاد نشاط اجتماعی است، اظهار کرد: جشن استقبال از نوروز با هدف احیای سنت های کهن و فراهم کردن زمینه شادی مردم در تعطیلات نوروز نیز برای جلب رضایت گردشگران ادامه خواهد یافت.
وی گفت: راه اندازی معاونت فرهنگی و اجتماعی در شهرداری خلخال اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین برنامه های شاد و نشاط آور از سوی شهرداری برای شهروندان را سرعت بخشیده است.
او افزود: در کنار اجرای برنامه های اولویت دار فرهنگی و اجتماعی کارهای عمرانی شهرداری نیز شتاب گرفته و توزیع متوازن عمران شهری همراه با ارائه خدمات مساوی شهروندی به ساکنان مناطق مختلف موجب افزایش رضایت عمومی از خدمات شهروندی شده است.
در آئین استقبال از بهار که با حضور هزاران نفر از شهروندان در پارک ارم خلخال برگزار شد، برنامه های شاد و متنوعی از جمله نوروز خوانی ، تکم گردانی و سیاه بازی ، موسیقی سنتی ، نمایش طنز و مسابقه آواز خوانی اجرا شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.