به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن قبادی فرماندار بیله سوار مغان در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به این روستاها گفت: گازرسانی به 11 روستای بخش جعفرآباد با اعتبار 36میلیارد ریال به طول 54 کیلومتر شبکه گذاری تکمیل و افتتاح شده است.
وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به این روستاها در سال 94 شروع شده است، افزود: با بهره برداری از این طرح 330 خانوار در روستاهای علی بلاغی ، قشلاق اوچبلاغ، اوجاق قشلاق خان اوغلان، اوچبلاغ، ساری بلاغ، تازکند چناق، چناق علیا و سفلی ، حاجی بالا بیگلو، گلی بلاغی علیا و سفلی از نعمت گاز برخودار شدند.
فرماندار بیله سوار اضافه کرد: اقدامات دولت در حوزه گازرسانی روستایی چشمگیر بوده و تاکنون 88روستای شهرستان که 84 درصد روستاهای بالای 20خانوار شهرستان را شامل می شود از نعمت گاز برخوردارند.
قبادی افزود: با گاز رسانی به 55 روستای بخش جعفرآباد با اعتبار 100میلیارد ریال که سال آِینده بهره بردای می شود 94 درصد خانوارهای روستایی شهرستان بیله سوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
فیروزخدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل نیز در این آئین گفت: تا سال 92 تعداد 400 روستای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار بودند که این تعداد هم اکنون به یک هزارو 56 روستا افزایش یافته است.
وی افزود: در سال آینده عملیات گاز رسانی به 320روستای استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید و در این صورت 98درصد خانوار روستایی استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
شهرستان بیله سوار در 165 کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
6016/3006
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.