مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیش از 20 پایگاه در داخل شهرها در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت به مسافران و گردشگران ارائه خدمات می‌کنند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام غیبی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استانداری اردبیل اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برنامه‌های مفصلی را در ایام تعطیلات نوروزی برگزار می‌کند به طوری که از امروز و در قالب مانوری که با حضور کلیه دستگاه‌ها در مجتمع امدادی جمعیت هلال احمر آغاز می‌شود طرح نوروزی هلال احمر اردبیل نیز کلید خواهد خورد.
وی به فعالیت 20 پایگاه بین شهری اعم از ثابت و سیار در ارائه خدمات به هموطنان و مسافران خبر داد و خاطرنشان کرد: ما به اندازه کافی اقلام امدادی را در انبارهای خود دپو کردیم.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بکارگیری 40 دستگاه آمبولانس و خودروهای کمک‌دار را با مشارکت 450 نفر نیروی امدادی در محورهای مواصلاتی استان یاد آور شد و گفت: رویکرد ما این است تا با فوریت و به صورت اساسی خدمات کیفی‌تری را به هموطنان در ایام تعطیلات نوروزی ارائه کنیم که امیدواریم در این زمینه در کنار سایر دستگاه‌ها بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
غیبی با بیان اینکه 20 پایگاه درون شهری نیز در اجرای طرح ملی ایمنی سلامت فعالیت خواهند کرد، گفت: به منظور اینکه برای رانندگان آرامش و اطمینان خاطر ایجاد کنیم با ایجاد محیطی شاداب برای آنها و همچنین فضای معنوی اقدامه نماز از آنها خواهیم خواست تا به احترام فرزندانشان توقفی کوتاه در این ایستگاه‌ها داشته باشند تا با آرامش و اطمینان خاطری بیشتر رانندگی کرده و حوادث ناگوار به حداقل برسد.
وی از توزیع 40 هزار بروشور فرهنگی در این ایام در بین مسافران و گردشگران خبر داد و افزود: طرح ما تا 16 فروردین ادامه خواهد داشت و در این ایام تمامی نیروهای امدادی ما به حال آماده‌باش درمی‌آیند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از فعال بودن تیم واکنش سریع با حضور 15 نفر در مجموعه هلال احمر استان خبر داد و بیان کرد: این نیروهای آموزش دیده 24 ساعته آماده هستند تا در صورت بروز حوادث ناگور بتوانند در محل حاضر و به هموطنان ارائه خدمات کنند.
در این جلسه مصطفایی معاون صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز از آمادگی صدا و سیما برای پخش اطلاعیه‌ها و آگاهسازی مردم در مورد ارائه خدمات نوروزی توسط دستکاه‌ها و نهادهای مختلف در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.