معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: ما تا پایان امسال از همه دستگاه‌های اجرایی خواستیم تا اطلاعات مربوط به حوزه اشتغال را جمع‌آوری و به استانداری ارائه کنند تا زمینه تدوین سند اشتغال فراهم آید. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهمن حسین‌زاده در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل در سال 96 در استانداری اردبیل اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی دخیل در حوزه اشتغال و ادارات باید این اطلاعات را به تا 25 اسفند به استانداری اردبیل تسلیم کنند تا در افق 1400 بتوانیم برنامه‌های و تصمیماتی را که منجر به اشتغال پایدار در دائمی در استان اردبیل خواهد شد مدون کنیم. 
وی با اشاره به اینکه ما در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در بدنه استانداری به صورت عملیاتی وارد کار شده‌ایم و تامین 20 هزار شغل در استان و طرح شجاعانه آن از سوی استاندار اردبیل قابل تقدیر است که همه مسئولان باید خود را برای رسیدن به این جایگاه آماده کنند. 
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری اردبیل بیان کرد: تصمیم مسئولان استان اردبیل مبنی بر ایجاد 20 هزار شغل در سال آینده و سال 98 نیازمند برنامه عملیاتی از سوی مسئولان است و ما از طرف هیچ نهادی قصور و کوتاهی را نمی‌پذیریم. 
حسین‌زاده افزود: تمام برنامه‌هایی که در استان در حوزه کشاورزی، تولید، صنعت، معدن، اصناف، گردشگری، تجارت و ... می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال شود باید به استانداری اردبیل ارائه شود تا ما بتوانیم در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم. 
وی نامگذاری سال‌های متوالی با مضمون اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری را بیانگر حساسیت موضوع اقتصاد و اشتغال در کشور دانست و بیان کرد: قطعا نامگذاری سال آینده نیز با محتوای اقتصادی نقشه‌راه همه مسئولان را برای تلاشی جدی ترسیم خواهد کرد. 
   ذخیره قیر به اندازه کافی در کارخانه‌های آسفالت انجام شده است 
در ادامه این جلسه مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ما تقریبا در اکثر شهرهای استان شاهد فعالیت کارخانه‌های آسفالت هستیم، اضافه کرد: نیاز است تا در احداث کارخانه‌های جدید آسفالت در شهرستان‌ها نظر اداره راه و شهرسازی نیز اعمال شود چرا که در شهرستان‌ها از نظر ایجاد کارخانه‌های آسفالت به حد اشباع رسیده‌ایم. 
محبوب حیدری با اشاره به اینکه اغلب این کارخانه‌ها در شهرستان‌ها با ظرفیت 30 تا 40 درصد فعال هستند. 
وی توسعه شهرستان‌ها را مستلزم داشتن زیرساخت‌هایی از جمله راه‌ها دانست و افزود: ما از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل درخواست داریم؛ تا از شاخص‌های توسعه اقتصادی برای راه‌‌ها نیز اعتباراتی در نظر گرفته شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.