رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تخریب مرتع، جنگل و محیط زیست در کشور و استان اردبیل فاجعه‌بار است و ضرورت دارد تدبیری عالمانه در این زمینه اندیشیده شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علیرضا پوستی در بیستمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: به رغم توسعه شهرها محیط زیست، درختان و جنگل‌ها و فضای سبز مورد غفلت قرار گرفته و گاه با دست خودمان آنها را نابود می‌کنیم.
وی با بیان اینکه تخریب 40 هزار مرتع در این استان آمار تاسف‌بار و نگران‌کننده‌ای به نظر می‌رسد، خاطرنشان کرد: همه در قبال این فاجعه رخ داده مقصر هستیم و باید در جبران آن با وحدت و همگرایی به امر درختکاری و توسعه فضای سبز توجهی جدی داشته باشیم.
رئیس شورای شهر اردبیل‌ افزود: باید فرهنگ حفظ منابع طبیعی و محیط زیست مورد توجه قرار گیرد و هرکس در هر مسئولیتی در تقویت این کار تلاش و همت کند.
پوستی در ادامه سخنان خود به موافقت اعضای شورای شهر با تخصیص 400 میلیون تومان برای بهسازی آرامستان بهشت فاطمه و انتخاب پیمانکار در سال آینده اشاره کرد و گفت: اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا به جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در قالب جشن گلریزان 8.5 میلیون تومان کمک مالی انجام دهند.
در پایان این جلسه و در آستانه روز زن و مادر از دو عضو بانوی شورای شهر اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.