به گزارش ایرنا ، تندباد موجب قطع مکرر برق در شهر و مناطق مختلف این شهرستان شده و به علت وزش باد شدید سقف شیروانی چند واحد مسکونی تخریب شد.
علی نعمتی منصور ، رئیس شرکت توزیع برق خلخال به خبرنگار ایرنا گفت: قطع مکرر برق به علت شکسته شدن درختان بزرگ کنار خیابان های اصلی شهر و سقوط آن بر روی سیم های انتقال نیرو و قطع شبکه برق رسانی بوده که چند مورد قطعی برق با تلاش ماموران این شرکت برطرف شده ولی به علت ادامه تندباد قطع های ناگهانی برق در سطح شهر در ساعات آینده روز دور از انتظار نیست.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران نگهداری خطوط انتقال نیروی خلخال برق مرکز بخش شاهرود خلخال که دیروز به علت وزش باد قطع شده بود، دوباره وصل شد.
فرامرز فرض الله پور ، رئیس اداره هواشناسی خلخال هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از وزش باد شدید با سرعت بیش از 65 کیلومتر در ساعت در این شهر خبرداد و گفت: سرعت باد که از روز شنبه در این منطقه آغاز شده در سه روز گذشته از 35 تا 70 کیلومتر در ساعت متغیر بوده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال نیز از تداوم تندباد و افزایش سرعت آن در گردنه ها و راه های کوهستانی و مرتفع این شهرستان خبرداد و گفت: سرعت باد در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم به بیش از 100 کیلومتر در ساعت رسیده و موجب بروز طوفان و گرد و غبار و کندی تردد خودروها شده است.
وی افزود: تندباد در شب و روز گذشته موجب واژگون شدن چند دستگاه کامیون و کامیونت حامل بار و نیز شکسته شدن شیشه چند دستگاه خودرو در جاده خلخال به اسالم شده و خسارت سنگینی برجا گذاشته است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.