به گزارش ایرنا، حسن قبادی روز دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بیله سوار افزود: این طرح ها برای ارائه تسهیلات به کارگروه اشتغال و سرمایه‌ گذاری استان اردبیل ارائه شده است.
وی گفت: تاکنون 317 طرح با 358 میلیارد و 540 میلیون ریال با اشتغال زایی 482 نفر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تصویب شده و تسهیلات به طرح های متقاضی پرداخت خواهد شد.
او اظهار کرد: 467 طرح با 520 میلیارد ریال ، 30 طرح با 980 میلیارد ریال و 18 طرح با بیش از 70 میلیارد ریال در این شهرستان در کارگروه شهرستانی تصویب شده است.
فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه بیشترین تعداد طرح ها در حوزه کشاورزی و دامداری می باشد، افزود: در دولت دوازدهم راهکارها و تسهیلات خوبی برای طرح‌ های اشتغالزا در نظر گرفته ‌شده که امیدواریم تا پایان سال شهرستان بیله سوار بتواند به ‌صورت کامل اعتبارات تخصیص‌ یافته شهرستان را جذب کند.
او تشریح کرد: بانک ها باید در دریافت تضمین و اجرای قوانین منعطف تر عمل کنند تا سرمایه گذارن بخشی خصوصی گامی برای اشتعالزایی بردارند.
وی در زمینه ثبت نام فارغ التحصیلان این شهرستان در سامانه کارورزی نیز افزود: تاکنون یک هزار و 14 متقاضی در طرح کارورزی در این شهرستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 768 نفر تایید شده است.
قبادی همچنین تعداد واحدهای پذیرنده در طرح کارورزی را 402 واحد ذکر و اظهار کرد: تاکنون با 402 کارورز قرارداد منعقد شده که با توجه به این آمار شهرستان بیله سوار در طرح جذب اشتغال کارورزی رتبه اول را در بین شهرستان های استان کسب کرده است.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.