به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ سید حجت فتاحی روز شنبه در نشست مشترک افزود: امسال در طرح نوروزی پلیس راه هر روز 260 مامور پلیس در قالب 65 تیم با اسقرار در جاده های استان اردبیل به مردم و مسافران ارائه خدمت خواهند کرد.
وی با بیان اینکه امسال طرح نوروزی پلیس راه استان از 23 اسنفدماه تا پانزدهم فروردین ماه سال آینده به مدت 22 روز اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در این مدت خادمان مردم در مجموعه پلیس راه و راهداری با همه توان برای ایجاد آرامش و امنیت در جاده ها استان تلاش خواهند کرد.
وی بیان کرد: امیدواریم امسال با رعایت کامل قوانین و مقررات توسط رانندگان شاهد سفرهای ایمن و بی خطر در محورهای مواصلاتی استان باشیم.
وی از کاهش 10 درصدی تصادفات فوتی در جاده ای استان در 11 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و اضافه کرد: با توجه به موفقیت های حوزه ترافیکی و کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در استان باید مجموعه های کشوری پلیس راه و سازمان راهداری قدردان تلاش ها و اقدامات ارزشمند خادمان مردم در پلیس راه اردبیل و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان باشند.
سرهنگ فتاحی گفت: در 11 ماه سال گذشته در جاده های استان 114 فقره تصادف منجر به فوت داشتیم که این رقم امسال در این مدت به 103 تصادف منجر به فوت کاهش یافته است.
رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه چندین سال است که با تلاش دستگاههای مرتبط از جمله پلیس راه و راهداری تصادفات منجر به فوت در جاده های استان سیر نزولی دارد، افزود: تلاش ما همچنان بر کاهش تلفات جاده ای است چرا که حتی یک کشته در جاده های استان به علت تصادف زیاد است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.