به گزارش ایرنا ، محمد قربانی روز چهارشنبه در جلسه کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر خلخال افزود: بر خلاف سال های گذشته که افزایش چند درصدی نرخ کرایه برای ناوگان عمومی جابجایی مسافر ابلاغ می شد، نرخ کرایه مصوب اتوبوس ها و خودروهای سواری پلاک عمومی خطوط مسافربری خلخال ثابت می ماند.
وی گفت: صاحبان شرکت های حمل و نقل عمومی مسافربری این شهرستان حق افزایش خود سرانه کرایه جابجایی مسافر از اسفند ماه را ندارند.
وی همچنین از صرف 100 میلیارد ریال برای حذف نقاط حادثه خیز ، پیچ های خطرناک ، بهسازی ، مرمت ، روکش آسفالت ، لکه گیری ، نصب تابلوهای جدید راهنمای مسافران ، نصب تابلوهای هشدار دهنده ، راهداری و نگهداری ناوگان راهداری خلخال در سال جاری خبرداد.
او اظهار کرد: در روزهای بارش برف امسال 35 هزار و 683 باند از مسیر 900 کیلومتری راه های ارتباطی اصلی ، فرعی و روستایی برفگیر این شهرستان با بکارگیری 33 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و 12 گروه سیار و یک گروه ثابت در گردنه الماس توسط راهداران پر تلاش اداره راهداری خلخال برفروبی و بازگشایی شد.
وی افزود: در این مدت بیش از 2 هزار تن نمک برای مقابله با یخبندان راه های ارتباطی منطقه استفاده شد.
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر خلخال همچنین گفت: با انجام تمهیدات لازم در بحث حذف نقاط حادثه خیز راه های ارتباطی و نصب و راه اندازی چراغ های چشمک زن در تقاطع های خطرناک حوادث رانندگی در راه های ارتباطی این شهرستان کاهش یافته و خلخال رتبه اول استانی را در کاهش تصادفات رانندگی جاده ای در سال جاری به خود اختصاص داد.
قربانی با اشاره به پیش بینی ورود هزاران مسافر و میهمان نوروزی به این شهرستان از استقرار گروه های مجاز امداد خودرو در راه های مختلف منطقه خبرداد و خواستار انجام تمهیدات لازم از سوی مسئولان شرکت نفت خلخال در تامین بنزین سوپر جایگاه های سوخت گیری و ارائه خدمات شبانه روزی جایگاه های سی ان جی به مسافران نوروزی شد.
وی با بیان اینکه راه ارتباطی خلخال به پونل از اول بهمن با هدف پیشگیری از احتمال وقوع حوادث ناشی از سقوط بهمن مسدود شده ، گفت: در صورت صلاحدید مسئولان خلخال و استان گیلان و مساعد بودن شرایط جوی این راه برای استفاده در تعطیلات نوروز بازگشایی خواهد شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.