با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی خلیل نیکشاد به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل معارفه و از تلاش‌های عدیل سروی در این مسئولیت قدردانی شد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: ما در سه محصول استراتژیک در این سه سال موفق شدیم بیش از 550 هزار تن افزایش تولید را شاهد باشیم. 
عدیل سروی خاطرنشان کرد: ما در اصلاح الگوی کشت با استفاده از نظرات محققان و کارشناسان سعی کردیم تا تولید محصولات باارزش افزوده نظیر پسته، بادام زمینی، زعفران، گیاهان دارویی و گل محمدی را توسعه دهیم. 
وی به اقدامات انجام شده در حوزه ترویج و آماده‌سازی برخی زیرساخت‌ها در حوزه توسعه تولید محصولات باارزش افزوده اشاره و بیان کرد: ما در این چهار سال موفق شدیم 369 نفر را مهندس را بکارگیری کنیم تا به شکل پایلوت نظام نوین ترویج اجرایی و عملیاتی شود. 
رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: در چهار سال گذشته در تقویت بخش مکانیزاسیون و ارتقای ضریب ناوگان مکانیزاسیون با همکاری بانک کشاورزی بیش از 153 میلیارد تومان تسهیلا را پرداخت کردیم. 
سروی تحول در حوزه آب و خاک را در ولت تدبیر و امید یادآور شد و افزود: اجرای 106 هزار هکتار شبکه آبیاری نوین به همراه احداث سدهای معیشتی و مهار آب‌های مرزی در دشت مغان مورد توجه قرار گرفت. 
وی در ادامه به تلاش و کوشش جهادگران در عرصه تولید و تقویت زیرساخت‌ها در بخش کشاورزی اشاره و تصریح کرد: امروز خوشحال هستیم که یک مدیر دیگر از خود این مجموعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی را عهده‌دار شده که امیدواریم با تداوم این برنامه‌های توسعه‌ای بتوانیم قابلیت‌های بخش کشاورزی استان اردبیل را به بالفعل برسانیم. 
رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اضافه کرد: در معیشت مردم این منطقه و تحول اقتصادی و همچنین تامین امنیت غذایی نقش بخش کشاورزی بسیار و اساسی است و قطعا تلاش کشاورزان بر این است تا فعالیت‌ها و اقدامات در حوزه تولید تقویت شود. 
در این مراسم رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز با اشاره به اولویت توسعه کشت محصولات نوین، توجه به آبیاری مدرن و همچنین تقویت اقتصاد بخش کشاورزی و توان علمی و مهارتی زارعین، باغداران و دامداران، خاطرنشان کرد: به همت منابع انسانی متخصص در این سازمان سعی داریم تا به اهداف مورد نظر در توسعه پایدار و همه جانبه بخش کشاورزی دست پیدا کنیم. 
خلیل نیکشاد افزود: قطعا همراهی و همکاری مسئولان استانی و کشوری به ویژه فعالان و بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌تواند توسعه پایدار را با اولویت بخش کشاورزی در استان اردبیل رقم بزند. 
در این مراسم از زحمات چند ساله عدیل سروی تقدیر و حکم ریاست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به خلیل نیکشاد اعطاء شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.