به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: به نظر می رسد که در اجرای طرح پیشنهادی شهرداری این شهر که با هدف بهبود وضعیت عبور و مرور و حل گره ترافیکی در مرکز شهر صورت گرفته باید همه جوانب کار در نظر گرفته شده و نظر شهروندان لحاظ شود.
وی با بیان اینکه اجرای طرح های ترافیکی شهر باید بر اساس مطالعات قبلی ، کار کارشناسی شده ، دقیق و با لحاظ نظر موافق شهروندان بویژه بازاریان اجرا شود، گفت: تغییرات پیاپی در اجرای طرح های ترافیکی سال های گذشته در معابر عمومی خلخال تجربه های منجر به شکستی بوده که موجب هدر رفتن وقت و سرمایه شده و نباید تکرار شود.
وی اظهار کرد: لازم است که شهرداری از اجرای طرحی که عاقبت آن عقب نشینی از ادامه طرح و بازگشت به حالت قبلی خواهد بود، پرهیز کند.
او افزود: در طرح پیشنهادی شهرداری خلخال علاوه بر یک طرفه شدن خیابان امام خمینی در مرکز شهر چهار خیابان منتهی به آن نیز به صورت یک در میان یک طرفه شده و بنظر می رسد در اجرای این گونه طرح ها باید کار بصورت مرحله ای و گام به گام پیش برود تا از بروز هرگونه مشکل اجتماعی جلوگیری شود.
او گفت: تامین بخش مهمی از مصالح ساختمانی مورد نیاز استان گیلان از جمله شن و ماسه از خلخال با استفاده از کامیون های با بار سنگین و غیرمجاز و شبانه ، موجب از بین رفتن سطح آسفالت راه های ارتباطی منتهی به این استان شده است.
وی افزود: راهکارهای قبلی از جمله برخوردهای مقطعی پلیس راه با رانندگان خاطی کامیون های حامل بار غیر مجاز کار ساز نبوده و در صورت ادامه چنین روندی ضمن تشدید برخورد با رانندگان متخلف از راهکارهای قانونی جدیدی برای جلوگیری از تخریب راه های ارتباطی و زیرساخت های شهرستان استفاده خواهد شد.
وی گفت: هم اکنون قسمت هایی از راه اصلی خلخال به اسالم و خلخال به پونل که در سال گذشته با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز جهان و تثبیت سیمان زیرسازی و آسفالت شده بود زیر چرخ های کامیون های با بار بسیار سنگین و غیرمجاز تخریب شده و از ادامه وارد شدن خسارت به زیرساخت های منطقه به هر قیمتی جلوگیری خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.