به گزارش ایرنا ، احمد قنبری روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار خلخال افزود: توزیع 25 تن برنج خارجی در 2 نوع برنج هندی و یک نوع برنج تایلندی به همراه گوشت گرم قرمز و گوشت مرغ منجمد به اندازه مورد نیاز و تقاضای مردم به نرخ تنظیم بازار در فروشگاه رفاه شهر خلخال آغاز شده و تا زمان وجود تقاضا در بازار ادامه خواهد داشت.
بهبود علیزاده ، مدیر جهاد کشاورزی خلخال نیز از پیش خرید و تامین 100 تن میوه شب عید مردم خلخال با هدف پیشگیری از افزایش قیمت میوه در آستانه عید نوروز خبرداد و گفت: سیب و پرتقال مورد نیاز هم اکنون در سردخانه های مرکز استان ذخیره سازی شده و در آستانه تعطیلات نوروزی به نرخ تنظیم بازار توزیع خواهد شد.
وی گفت: میزان میوه خریداری شده برای تنظیم بازار این شهرستان ثابت نبوده و در صورت وجود تقاضا و احساس نیاز مردم این مقدار قابل افزایش خواهد بود.
بقیت الله بابایی ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت خلخال هم گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز سال 97 از اول اسفند آغاز و تا پایان فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
او افزود: در تعطیلات نوروز علاوه بر اجرای طرح نظارتی این اداره که شامل بازرسی 35 تا 40 واحد صنفی و نانوایی بصورت روزانه و نیز بازرسی همین تعداد واحد صنفی توسط بازرسان اتاق اصناف در سطح شهر است ، گروه های مشترک نظارت بر بازار خلخال نیز با حضور بازرسان دانشکده علوم پزشکی ، اتاق اصناف و صنعت ، معدن و تجارت بر نحوه توزیع کالاها و خدمات با هدف جلوگیری از افزایش قیمت و یا تخلفات صنفی نظارت مستمر و روزانه خواهند داشت.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.