به گزارش ایرنا ، احمد ناصری روز یکشنبه در آئین افتتاح مرکز رفاهی فرهنگیان خلخال گفت: این مراکز رفاهی آمادگی لازم برای ارائه خدمات اسکان و پذیرایی به میهمانان غیرفرهنگی را داشته و در صورت نیاز از میهمانان غیرفرهنگی نیز در این مراکز پذیرش خواهد شد.
او اظهار کرد: مرکز رفاهی فرهنگیان خلخال سومین مرکز رفاهی فرهنگیان استان اردبیل پس از شهرهای اردبیل و سرعین است که از امروز در اختیار مسافران و میهمانان فرهنگی قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه راه اندازی سه مرکز رفاهی جدید در سه شهرستان دیگر استان در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل قرار دارد، افزود: برای راه اندازی مرکز رفاهی فرهنگیان خلخال در ساختمان خانه معلم این شهر یک میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده و با اجرای این طرح با ارتقای سطح امکانات رفاهی آن چهار اتاق قبلی موجود در خانه معلم به 12 اتاق با 32 تخت اسکان در مرکز جدید رفاهی افزایش یافته است.
او همچنین از احداث و راه اندازی تالار پذیرایی فرهنگیان خلخال در محوطه مدرسه علی ابن ابیطالب (ع) این شهر خبرداد و گفت: با توجه به نیاز شهرستان به این گونه اماکن رفاهی راه اندازی این تالار علاوه بر رفع نیاز فرهنگیان برای برگزاری جشن های عروسی و یا مراسم مختلف نیاز افراد غیرفرهنگی را نیز برطرف خواهد کرد.
او با بیان اینکه هم اکنون 2 درمانگاه فرهنگیان در شهرهای اردبیل و مشگین شهر انواع خدمات پزشکی و دندانپزشکی را به افراد فرهنگی و غیرفرهنگی ارائه می کنند از انجام اقدامات لازم برای راه اندازی مجدد درمانگاه تعطیل شده فرهنگیان شهر خلخال خبر داد.
وی گفت: در حال حاضر این درمانگاه بدلایلی تعطیل شده و برای راه اندازی دوباره آن علاوه بر تمدید جواز فعالیت از سوی مراکز بهداشتی شهرستان ، تجهیز و تهیه امکانات پزشکی و دندانپزشکی جدید نیاز است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.