به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با گرامیداشت یاد شهدای اخیر درگیری خیابان پاسداران از جمله شهیدان گروهبان یکم رضا امامی و سرباز وظیفه رضا مرادی از اهالی شهرستان مشگین شهر گفت: شهادت ماموران انتظامی دلیلی بر خویشتن داری و مدارای این نیرو با آشوبگران است.
وی با هشدار به آشوبگران و فتنه انگیزان افزود: آشوبگران در صورت تکرار حوادث مشابه با مشت آهنین نیروهای انتظامی مواجه خواهند شد.
او اظهار کرد: دشمن همچنان به فکر ایجاد فتنه و بر هم زدن آرامش کشور است و باور نکردن خطر دشمن از سوی برخی ها در واقع نوعی خوش خدمتی به دشمن است.
وی همچنین با ابراز تاسف از سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران - یاسوج و همدری با خانواده جان باختگان بر لزوم جلوگیری از حوادث مشابه تاکید کرد.
امام جمعه مشگین شهر در عین حال از همت مسئولان و همکاری مردم منطقه در شناسایی محل سقوط هواپیما و انتقال اجساد جان باختگان به رغم وضعیت نامناسب جوی قدردانی کرد.
حجت الاسلام باوقار در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عدم شایسته سالاری در عزل و نصب مدیران منطقه از خالی بودن برخی پست های اداری شهرستان مشگین شهر انتقاد کرد و افزود: امام جمعه هیچ نقشی در عزل و نصب های روسای ادارات ندارد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.