استاندار اردبیل بر واگذاری زمین برای احداث پنج اردوگاه در استان اردبیل تا 25 اسفندماه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: 25 و 26 اسفندماه آخرین مهلت برای واگذاری زمین برای احداث اردوگاه‌ها در این تعیین می‌شود و هیچ تعلل و دیرکردی تا زمان تعیین شده مورد قبول ما نیست.
 
وی با اشاره به اینکه مکان‌یابی احداث این اردوگاه‌ها باید با هماهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل انجام شود، خاطرنشان کرد: ابتدای اردیبهشت ماه باید مشاور طرح انتخاب شده و ظرف چهار ماه با اتمام مطالعه این طرح از آغاز شهریور ماه شاهد اجرای عملیات ساخت و ساز این اردوگاه‌ها در اردبیل باشیم.
 
رئیس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از تعیین ضرب‌العجل برای مکان‌یابی و جانمایی ایجاد نمازخانه‌ها در مدارس اردبیل تا 20 اسفند خبر داد و بیان کرد: در اجرای تبصره 9 قانون برنامه بودجه شهرداری‌ها موظف به همکاری قانونی با آموزش و پرورش هستند که در این راستا نیز تا 25 اسفندماه باید از سوی آموزش و پرورش و شهرداری اردبیل تبدیل زمین‌های آموزش و پرورش به واحدهای تجاری و فرهنگی تعیین تکلیف شود.
 
بهنامجو در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از معاونت متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل در راستای برنامه‌‌ریزی و اجرای کار کارشناسی در بخش کنکور در اردبیل تصریح کرد: در بحث کنکور باید با در نظر گرفتن تمام جوانب و ظرفیت‌های استان وارد عمل شویم که فعالیت‌های معاونت متوسطه آموزش و پرورش در این بخش جای تقدیر دارد.
 
وی توجه به ارتقای سطح آموزشی دانش‌آموزان و نوجوانان را یادآور شد و بیان کرد: اهتمام ویژه‌ای که امام جمعه اردبیل به عنوان پدر معنوی استان به بحث کنکور و ارتقای رتبه استان در این بخش دارد مسئولیت و رسالت ما را در این زمینه دو چندان کرده است که در این زمینه نیز استفاده از تمامی ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها ضروری به نظر می‌رسد.
 
استاندار اردبیل نقش مدیران و مسئولان آموزش و پرورش را در ارتقای سطح علمی استان بسیار مهم خواند و افزود: باید در دل جوانان و نوجوانان در تمامی ابعاد امیدواری ایجاد کنیم و بیش از پیش رتبه اردبیل را در کشور ارتقا دهیم.
 
بهنامجو با تاکید بر اینکه تلاش ما در استان نباید برای رسیدن به متوسط کشوری متمرکز شود بلکه باید درصدد ارتقای اردبیل به رتبه‌های برتر ایران باشیم، اضافه کرد: ما جوانان مستعد و خوش فکری همچون دکتر کرمی در اردبیل داریم که در بهترین بیمارستان‌های اردبیل حاذق‌ترین طبیبان هستند که همه این‌ها حاصل تلاش و پیگیری‌های مسئولان آموزش و پرورش است.
 
وی با تاکید بر تبدیل زمین‌های بلااستفاده در منطقه مغان به آموزشکده‌ها اظهار کرد: از امکانات موجود در استان باید در راستای ارتقای سطح علمی و مهارتی دانش‌آموزان استفاده شود و شایسته نیست به بهانه نبود مکان و فضا نسبت به ایجاد فضاهای نوین آموزشی در اردبیل اقدام نشود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.