به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر بهنام‌جو شامگاه چهارشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل افزود: در این برنامه باید همه موارد مربوط به این حوزه ازجمله برنامه ‌های سال آینده و امکانات و ظرفیت های موجود کنونی ازسوی کارشناسان ذیربط استخراج و تهیه تا به واسطه آن زمینه توسعه کیفی و کمی فعالیت های مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.
وی ارزیابی خروجی برنامه ‌های اجرا شده مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و گفت : هدف اصلی از اجرای اینگونه برنامه ها ، تاثیرگذاری مطلوب آنها روی جامعه و به خصوص نسل کنونی است.
او گفت : اجرای جشنواره ها ، یادواره ها و ساخت یادمان های ویژه شهدا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و احداث یادمان ویژه شهدا در تمام مناطقی از استان اردبیل که تاکنون فاقد آن هستند مورد توجه جدی قرار بگیرد.
رییس شورای اداری استان اردبیل در ادامه سخنانش با بیان اینکه همه شهیدان گرانقدر با اهمیت دادن به نماز و اقامه این فریضه الهی به آن مقام شامخ دست یافته اند افزود: توجه ویژه شهیدان عزیز به نماز باید به نوجوانان و جوانان این دوره بازگو شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این نشست گفت : برای برگزاری روز شهدا که مصادف با 22 اسفند ماه است ازسوی این اداره کل با همکاری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برنامه ریزی شده است.
یاسر شاهی افزود : دشمنان این رمز بوم در تلاش برای کم رنگ نمودن یاد و خاطره شهیدان عزیز و دوری مردم از فرهنگ ایثار و شهادت هستند اما مردم انقلابی ایران همواره پیروی خود را از ولایت و فرهنگ شهادت در عمل به اثبات رسانده و مخالفان و معاندان را ناکام گذاشته اند.
وی در ارتباط با ایجاد گنجینه عرفان به نام شهدای نیروی دریایی در اردبیل گفت : این مورد که از مصوبه های نشست تابستان گذشته شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل است در برنامه قرار گرفته و امیدواریم با همکاری شهرداری اردبیل در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل که در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل ترتیب یافت مصوبه های نشست قبل این شورا و نیز راههای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و وظایف اداره های ذیربط مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهادهایی ارایه گردید.
6019/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.