در آستانه یوم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر مطهر سه شهید تازه تفحص شده وارد اردبیل پایتخت حسینیت شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسم استقبال از پیکر این شهدا که جمعی از مسئولان، خانواده‌های شهدا و اقشار ولایی اردبیل حضور داشتند پیکر این سه شهید بعد از استقبال رسمی و تشریفات در فرودگاه اردبیل به حسینیه ثارالله سپاه اردبیل منتقل شده تا بعد از برگزاری مراسم شبی با شهدا فردا در شهرهای مختلف استان اردبیل تشییع شود.
دو تن از این شهدا به نام‌های قادر عباسی و علی حیدر هاشمی و شهید گمنام بسیجی که در عملیات دوران دفاع مقدس در جزیره مجنون به شهادت رسیده در حالی وارد اردبیل شدند که قرار است در شب شهادت حضرت زهرا(س) با برگزاری آئین‌های معنوی یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.
شهید گمنام بعد از انتقال به خلخال فردا در یوم شهادت بی‌بی دو عالم در این شهر و با اقشار مختلف مردم تشییع و به خاکسپاری خواهد شد.
قرار است پیکر شهید عباسی نیز در اردبیل تشییع شده و در آرامستان قاسمیه به خاک سپرده شود.
همچنین پیکر شهید علی حیدر هاشمی که از شهرستان پارس‌آباد است با تشریفات به این شهرستان منتقل شده و بعد از تشییع در این شهرستان در آرامگاه ابدی خود آرام خواهد گرفت.
بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از عموم هموطنان خواست؛ تا همزمان با برنامه‌های عزاداری و سوگواری سیده شهیده عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای وارسته و والامقام حضور یافته تا عرض ارادت به مقام شامخ آنها انجام شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.