به گزارش ایرنا ، سیدناصر میرمرسلی روز چهارشنبه در جلسه شورای ورزش های همگانی خلخال افزود: این جشنواره با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بین مردم ، ترویج ورزش های همگانی ، معرفی ظرفیت های و قابلیت های گردشگری ، ورزشی زمستانی و فراهم کردن نشاط جمعی و خانوادگی در محیطی زیبا و با شعار ورزش عاری ، اعتیاد هرگز با حضور میهمانانی از مناطق مختلف کشور برگزار خواهد شد.
وی اجرای مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی ، ساخت تندیس های برفی و یخی ، اسکی ، کوهپیمایی سریع و پرواز باد بادک ها در آسمان را از جمله برنامه ورزشی پیش بینی شده در کنار سایر برنامه های شاد از جمله اجرای موسیقی زنده محلی در ششمین جشنواره ورزش های زمستانی خلخال ذکر کرد.
وی گفت: با توجه به تجریبات کسب شده از برگزاری پنج دوره جشنواره در سال های گذشته برگزاری چنین برنامه های ورزشی شاد در شهرستان زمینه را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری در منطقه نمونه گردشگری اندبیل فراهم کرده است.
میرمرسلی از احداث و راه اندازی تله کابین تفرجگاه اندبیل توسط سازمان همیاری شهرداری های استان اردبیل خبرداد و اغفزود: این طرح با توجه ویژه استاندار اردبیل به زودی اجرا شده و در اختیار بخش خصوصی برای نگهداری و استفاده بهینه قرار خواهد گرفت.
احمد قنبری ، جانشین فرماندار خلخال نیز در این جلسه برگزاری جشنواره های مختلف را از اهداف اولویت دار فرمانداری در ارتقای سطح نشاط اجتماعی ذکر کرد و مسئولان دستگاه های اجرایی را به همکاری در برگزاری هر چه بهتر این جشنواره فراخواند.
خلخال در جنوب اردبیل از مناطق سردسیر کشور است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.