ابراهیم امامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر مطالعات زیست محیطی و واگذاری زمین برای احداث پالایشگاه انجام شده و سرمایه گذار مصمم است در قالب مجتمع پالایشگاهی کوچک سرمایه گذاری در این طرح را شروع کند.
وی بیان کرد: بر اساس توافق های انجام شده قرار است این پالایشگاه از سواپ نفتی از طریق جمهوری آذربایجان تغذیه شود.
وی اضافه کرد: مجوز تأسیس پالایشگاه نفت 5 هزار بشکه‌ای پرچین تیرماه سال 1395 صادر شده و با راه اندازی آن در فاز اول 250نفر در این طرح اشتغال می بایند .
فرماندار گرمی بیان کرد: در کنار پالایشگاه نفت پرچین، عرضه صنایع مرتبط و تأسیس پایانه صادراتی مد نظر سرمایه‌گذار است که با راه‌اندازی این طرح ها تحول خوبی در بخش صنعت و رونق اقتصادی منطقه را شاهد خواهیم بود .
امامی درباره برنامه دولت برای اشتغالزایی در این شهرستان افزود: دولت از محل اعتبارات ملی ، استانی ، تملک دارایی و اعتبارات حوادث طبیعی نزدیک به چهار هزار و 400 میلیارد ریال در این شهرستان هزینه می کند.
وی بیان کرد: تاکنون دولت در چهار محور در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بحث اشتغال فراگیر، اعتبارات روستایی و عشایری و مشاغل خانگی تسهیلات پرداخت می کند که تاکنون در این شهرستان 199 طرح با اشتغالزایی یک هزار و 149 نفر با اعتبار 650 میلیارد ریال به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.
گرمی مغان در یکصد کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.