به گزارش ایرنا ، حجت الله درخشان روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این رخداد علمی افزود: این همایش با حضور صاجبان ایده های مختلف از سراسر استان 16 تا 18 اسفند همزمان با چند شهر دنیا و ایران برگزار خواهد خواهد شد.
وی از طراحی سایت اینترنتی ثبت نام در این همایش علمی خبرداد و گفت: افراد دارای ایده های نو در زمینه های مختلف می توانند با مراجعه به این سایت برای ثبت نام و ارائه ایده های خود در همایش استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد اسلامی خلخال در مهلت مقرر اقدام کنند.
وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی ایده های نو در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک ، فضای مجازی با رویکرد جدید اقتصادی و بازاریابی در سطوح مختلف منطقه ای ، ملی و فراملی ، زمینه سازی برای راه اندازی شرکت های دانش بنیان و ایجاد شغل در سطح جهانی تجارت الکترونیک ذکر کرد.
او گفت: ایده های نو توسط شرکت کنندگان در همایش پس از بررسی و داوری توسط مربیان در صورت کسب آرای لازم برای فروش ایده به سرمایه گذاران متقاضی خرید ایده های نو به عنوان ایده های برتر همایش معرفی خواهند شد.
وی تشریح کرد: در روز اول این همایش شرکت کنندگان ایده ‌های خود را مطرح می‌ کنند و بهترین ایده ‌مطرح شده با رای حاضران انتخاب می‌ شود ، سپس صاحبان ایده‌ های انتخاب شده شروع به تشکیل تیم و جذب تخصص‌ های مورد نیاز برای پیشبرد ایده می‌کنند.
به گفته او ، برنده واقعی این رویداد گروه‌ هایی هستند که تیم تشکیل شده خود را بعد از رویداد حفظ کرده و با تجربیاتی که به دست آورده ‌اند، استارت ‌آپ خود را تبدیل به یک شرکت سودآور کنند.
درخشان اظهار کرد: شرکت کنندگان با حضور در این رویداد می‌توانند جواز حضور در رقابت جهانی استارت‌ آپ‌ ها را کسب کرده و با موفقیت در این رقابت از سرمایه گذاری غول‌ های فناوری همچون گوگل و آمازون بهره مند شوند.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه گفت: این گونه همایش ها فرصت مناسبی برای استفاده از ایده های نو در جهت ارتقای سطح اقتصادی ، رونق بازار و جهش فکری در زمینه تجارت الکترونیک است.
فریدون بابایی افزود: اگر امروزه خودرا با بازار روز جهان و تجارت نو تطبیق ندهیم از پیشرفت های اقتصادی منطبق با علم محروم و از بازار حذف خواهیم شد.
وی از این همایش به عنوان بزرگترین رویداد علمی شهرستان یاد کرد و خواستار فراهم شدن زمینه اسکان و پذیرایی از میهمانان همایش بصورت شایسته شد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.