رئیس اداره هواشناسی خلخال روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بدنبال ورود جبهه هوای مرطوب و باران زا به منطقه بارش باران از ساعت 18 روز گذشته در این شهر آغاز و تا ساعت 18 عصر امروز به بیش از 30 میلیمتر رسید.
فرامرز فرض الله پور با بیان اینکه بارش باران در چنین حجمی و در این موقع از فصل زمستان بی سابقه است افزود: با توجه به حاکمیت هوای مرطوب و باران زا در منطقه ادامه بارش ها تا روز چهارشنبه و افزایش میزان بارندگی به بیش از 50 سانتیمتر دور از انتظار نیست.
وی گفت: با کاهش دمای هوا در شب هنگام بارندگی ها تبدیل به برف شده و بارش ها در خلخال و بیشتر مناطق این شهرستان در ساعات آینده به صورت برف پیش بینی می شود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال نیز با توصیه به رانندگان عبوری از راه های ارتباطی این شهرستان برای همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر وسایل ایمنی زمستانی از افزایش میزان بارش برف در راه های کوهستانی این شهرستان خبرداد.
محمد قربانی افزود: سطح تمام راه های ارتباطی کوهستانی و برفگیر منطقه پوشیده از برف بوده و تردد در جاده ها از جمله گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم با استفاده از زنجیر چرخ صورت می گیرد.
خلخال در جنوب اردبیل از شهرهای سردسیر کشور است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.