به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب بهتاج روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات شمشیر بازی استان اردبیل افزود: برای برگزاری مسابقات شمشیر بازی قهرمانی کشور در اردبیل با فدراسیون رایزنی شده و این مسابقات سال آینده در به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.
وی از حمایت خاص اداره کل ورزش و جوانان استان از رشته ورزشی شمشیربازی خبر داد و اظهار کرد: هیات های شهرستانها برنامه های خود را به اداره ورزش ارائه کنند و از دریافت اعتبار برای اجرای برنامه های خود نگران نباشند چرا که با برنامه های آنها موافقت خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به وجود استعدادهای فراوان در استان توسعه شمشیربازی در مناطق محروم ضروری است و تمرکز شمشیر بازی در یک مکان در وسط شهر قابل قبول نیست چرا که عده ای از جوانان علاقه مند و با استعداد به خاطر مشکلات مادی نمی توانند در آن مکان حضور یابند.
وی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش مکان هایی در اختیار ما برای شمشیر بازی قرار دهد ما حتما آن مکان را تجهیز کرده و مربی در اختیار آنها قرار می دهیم.
بهتاج گفت: هر مربی که موفق شود بازیکن اش در مسابقات کشوری روی سکو برود و مقام کسب کند اداره کل ورزش و جوانان هزینه های شرکت در کلاس مربیگری آن مربی را تقبل می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به پیشرفت این رشته ورزشی در سالهای اخیر در استان افزود: کسب عناوین مختلف کشوری توسط جوانان و ورزشکاران استان بیانگر این است که استعدادهای زیادی داریم که باید همه تلاش کنند جایگاه استان ارتقاء یافته و در رشته ورزشی شمشیر بازی به جایگاه شایسته خود در کشور دست یابیم.
در این مجمع انتخاباتی که یک کاندیدا داشت هادی صباغی با کسب 15 رای از مجموع 16 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات شمشیر بازی استان اردبیل انتخاب شد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.