به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام میهمان خلخال ساعت 10 صبح اول اسفند از مقابل بسیج سپاه ناحیه به طرف حوزه علمیه جعفریه این شهر برگزار و پیکر این شهید در محوطه حوزه علمیه به خاک سپرده خواهد شد.
وی با دعوت از مردم خلخال به شرکت در آئین تشییع شهید گمنام و میهمان این شهر گفت: مجلس بزرگداشت این شهید گرانقدر 16 ساله و بسیجی عملیات خیبر عصر روز سه شنبه از ساعت 16 تا 17/30 همزمان با مراسم گرامیداشت و عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد فاطمیه شهر خلخال برگزار می شود.
او افزود: همچنین آئین شبی با شهدا قبل از مراسم تشییع در شب سی ام بهمن ماه از ساعت 20/30 در محل مصلای آیت الله خامنه ای برگزار خواهد شد.
وی گفت: بدلیل تقارن این مراسم با یادواره شهید خلبان پولاد داوودی احتمال تغییر زمان برگزاری یادواره که قبلا 30 بهمن ماه اعلام شده ،دور از انتظار نیست و تغییر در زمان برگزاری این مراسم به اطلاع مردم خواهد رسید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال با قدردانی از حضور گسترده و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این مراسم یکی از بی نظیرترین و دیدنی ترین راهپیمایی های مردم خلخال در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تقدیر از حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز گذشته گفت: این حضور حماسی مسئولیت مسئولان در قبال این مردم همیشه در صحنه را سنگین تر کرد.
فریدون بابایی افزود: انتظار می رود مسئولان اجرایی شهرستان با ارائه خدمات ارزنده و در خور شایسته به مردم دین خود را در قبال این حرکت عظیم مردمی به جامعه کنند.
وی اظهار کرد: بصیرت و شعور سیاسی بالا در بین مردم خلخال موجب شده تا این شهرستان همواره از امنیت و آرامش پایداری برخوردار شده و خلخال از مناطق بسیار امن کشور محسوب شود.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.