به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالله بیدار روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اردبیل افزود: حضور معنادار مردم در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت کارگزاران نظام را بیش از گذشته سنگین کرد.
وی اظهار کرد: این حضور تماشایی آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد مردم با بصیرت در بزنگاهها از نظام اسلامی دفاع می کنند و همیشه و در همه حال در صحنه حضور چشمگیر دارند.
وی با اشاره به اینکه باید صادقانه اعتراف کرد که مشکلاتی در کشور وجود دارد، بیان کرد: این حضورمردم در صحنه و وفاداری آنها با این همه مشکلات بیانگر نجابت آنهاست و مسئولان باید به مطالبات به حق مردم پاسخ دهند.
وی تلاش شبانه روزی، خدمت بی منت، رفع مشکلات اقتصادی و حل معضل بیکاری را از جمله پاسخ مسئولان به مطالبات به حق مردم عنوان کرد.
وی با اشاره به حضور نسل جدید در راهپیمایی 22 بهمن اضفه کرد: این حضور گسترده و معنادار نشان می دهد همه اقشار مختلف مردم نسب به انقلاب و آرمانهای آن وفادار هستند.
حجت‌الاسلام ع بیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای متعددی برای ایران اسلامی به دنبال داشته است، گفت: با وجود همه مشکلات ، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشور در عرصه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و دفاعی پیشرفت های چشمگیری داشته است.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج‌ و زیارت استان اردبیل افزود: امروز در حوزه دفاعی و موشکی پیشرفت های ایران دینا را به حیرت وا داشته به طوری که ما موشکی داریم که سرعت آن سه برابر سرعت موشک های تولیدی آمریکاست.
وی با بیان اینکه باید با افتخار اذعان کرد که توانمندی موشکی کشور در دنیا بی‌نظیر بوده است، اظهار کرد: این همه توانمندی و پیشرفت باعث اقتدار و امنیت نظام اسلامی در جزیره نا امن منطقه شده است و استکبار را عصبانی کرده است.
وی بیان کرد: عزت، امنیت، اقتدار و سربلندی امروز کشور مرهون و مدیون خون شهداست و همه باید قدردان از خودگذشگی و ایثار این عزیزان باشیم.
وی اضافه کرد: دشمنان این مرز و بوم از اول انقلاب به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند اما مدیریت مدبرانه، هوشمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه همه ترفندها و شیطنت های بدخواهان و در راس آن آمریکا را نقش بر آب کرده است.
وی با بیان اینکه توطئه امروز استکبار و هم پیمانان آن فاصله انداختن بین مردم و انقلاب و نظام اسلامی است، ادامه داد: اما حضور گسترده و پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که این ملت غیور با وجود همه مشکلات هنوز از انقلاب خود مایوس نشده و با قاطعیت به مسیر خود ادامه خواهند داد.
قرائت قطعنامه و تائید حاضران با شعار الله و اکبر پایان بخش راهپیمایی 22 بهمن امسال در اردبیل بود.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.