رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از کاهش 43 درصدی تصادفات فوتی در معابر شهری استان اردبیل خبرداد و گفت: امسال استان اردبیل رتبه سوم کاهش تلفات فوتی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.
 

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل؛ رحیم آقامحمدی در نشست با خبرنگاران با اشاره به کاهش 43 درصدی  تصادفات فوتی در معابر شهری استان اردبیل، خاطرنشان کرد: در 10 ماهه سال جاری 52 درصد تصادفات فوتی در معابر درون شهری اردبیل مربوط به عابرین پیاده  و همچنین 38 درصد مصدومین تصادفات معابر شهری را نیز عابران پیاده تشکیل می‌دهند.
 
به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل 43 درصد علل وقوع تصادفات معابر شهری استان اردبیل عدم توجه رانندگان به روبه رو و استفاده از تلفن همراه است بطوریکه  22 درصد نیز مربوط به عدم رعایت حق تقدم می‌باشد.
 
آقامحمدی با اشاره  از اعمال قانون برای یک هزار و 829 خودرو حادثه‌ساز در اردبیل در ده ماهه سال جاری گفت: از این تعداد 34 دستگاه خودرو به دلیل بیشترین تخلفات حادثه‌ساز به پارکینگ انتقال داده شده است.
 
وی با اشاره به وجود 36 دوربین پایش تصویری و کنترل ترافیک در معابر شهری اردبیل خاطرنشان، کرد: بیش  21 هزار خودروی متخلف در معابر شهری استان اردبیل توسط این دوربین ها اعمال قانون شده است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با یادآوری اینکه در ده ماهه سال جاری 5 هزار و 645 دستگاه خودرو پلاک‌گذاری شده است، افزود: 41 هزار و 859 دستگاه خودرو نیز در مراکز تعویض پلاک استان انتقال یافتند و همچنین مرکز اسقاط خودرو در اردبیل 4 هزار و 902 خودروی فرسوده را تحت پوشش قرار داده است.
 
وی گفت : همزمان با 22 بهمن ماه محدودیت های ترافیکی در شهر اردبیل انجام می‌شود که این محدودیت ها از ایستگاه سرعین تا تقاطع امام حسین(ع) و خیابان های منتهی به این مسیر می‌باشد.
 
 
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.