به گزارش ایرنا، اکبر بهنام جو روز سه شنبه در جریان سفر به خلخال افزود: به علت انجام نشدن تغییرات اساسی در خط تولید کارخانه نئوپان خلخال این کارخانه قادر به ادامه تولید ورقابت با رقبای خود را نداشته وبه این دلیل این واحد صنعتی تعطیل واز چرخه تولید خارج شده است.
وی بیان کرد: بنیاد مستضفان وصاحب کارخانه نئوپان خلخال در تلاش برای جایگزینی تولید کریستال به جای ورق نئوپان بوده وبزودی با سرمایه گذاری 620 میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان که 420 میلیار ریال آن به صورت تسهیلات بانکی از سوی دولت پرداخت می شود این واحد صنعتی با تولید جدید وارد چرخه کار وتولید می شود.
او اضافه کرد: با راه اندازی کارخانه کریستال خلخال زمینه اشتغال 200 نفر در این واحد صنعتی فراهم خواهد شد.
بهنام جو همچنین گفت: دور جدید از تلاش مسوولان استان وشهرستان با رویکرد جدید در بحث توسعه خلخال در بخش گردشگری آغاز شده و آینده روشنی در انتظار مردم این شهرستان است.
وی اظهار کرد: با توجه به بی انگیزه بودن سرمایه گذار بخش خصوصی طرح گردشگری اندبیل، طرح احداث پیست اسکی روی برف ، چمن وتله کابین تفرجگاه اندبیل خلخال بزودی از سوی سازمان همیاری شهرداریهای استان آغاز می شود.
وی همچنین اظهارکرد: با بهره برداری از راه در حال احداث خلخال به ماسوله در استان گیلان مسیر توسعه گردشگری در استان اردبیل هموار وتعداد زیادی از گردشگران این شهر تاریخی وتوریستی به سمت خلخال وسایر مناطق استان اردبیل سرازیر می شوند.
او گفت:در حال حاضر تلاش قابل قبولی از مسئولان شهرستان برای ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز برای افزایش زمان ماندگاری گردشگران وهمچنین حمایت های لازم از سرمایه گذاران طرح های گردشگری از جمله طرح بام خلخال ، پل معلق وسایر طرح های گردشگری اشتغال زا در حال انجام است و مدیریت استان نیز با تمام توان برای حمایت واجرای طرح های گردشگری منطقه اقدام خواهد کرد.
استاندار اردبیل از تلاش برای تسریع در عملیات اجرایی راه در حال احداث خلخال به منجیل خبرداد وگفت: این جاده نیز از طرح های مهم راهسازی استان اردبیل برای هموار کردن مسیر دسترسی گردشگران به استان اردبیل است که با استفاده از ظرفیت پیمانکارجدید وتوانمند عملیات اجرایی طرح شتاب گرفته است.
استاندار اردبیل برای افتتاح 70 طرح عمرانی و اقتصادی و شرکت در جشن انقلاب اهالی خلخال به این شهرستان سفر کرده بود.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
6018/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.