به گزارش ایرنا ، احمد قنبری روز دوشنبه در نشست دهیاران بخش مرکزی با امام جمعه خلخال افزود: هم اکنون اهالی 47 روستای دارای سکنه بخش مرکزی خلخال از گاز طبیعی برخوردار هستند و تنها 12 روستای زیر هفت خانوار در این بخش فاقد گاز هستند که تلاش می شود با اجرای طرح های گاز رسانی به این روستاها پوشش جمعیت روستایی برخوردار از گاز در بخش مرکزی به 100 درصد برسد.
وی با بیان اینکه برای اجرای طرح هادی ، آسفالت معابر ، طرح های آبرسانی ، خرید خودروهای حمل زباله و احداث ساختمان دهیاری روستاهای این بخش 80 میلیارد ریال هزینه شده، گفت: در کنار اجرای طرح های توسعه و عمران روستایی با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی امکان سرمایه گذاری 300 میلیارد ریالی بخش خصوصی برای رونق اشتغال در صنعت گردشگری روستاهای این بخش نیز در سال های اخیر فراهم شده است.
قنبری از آماده بودن 10 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در روستاهای بخش مرکزی خلخال خبرداد که بزودی در جریان سفر استاندار اردبیل به این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرند.
وی از عملکرد اداره محیط زیست خلخال در کارشکنی و ممانعت از اجرای طرح های بزرگ سرمایه گذاری در منطقه انتقاد کرد و خواستار رسیدگی مسئولان ذیربط به این موضوع شد.
حجت الاسلام امیر رشتبری ، امام جمعه خلخال نیز در این نشست دهه فجر را فرصتی معتنم برای ارائه گزارش عملکرد مسئولان به مردم در جهت مقایسه وضعیت اجتماعی و اقتصادی جامعه قبل از انقلاب با سطح خدمات ارائه شده پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم دانست.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.