به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال افزود: اقدام اخیر امریکا در انتقال گروه ترورستی داعش به کشور مسلمان افغانستان با هدف توجیه حضور در منطقه و ایجاد حاشیه امنیتی برای رژیم صهیونیستی است .
وی گفت: هدف امریکا از تقویت گروه های تروریستی مقابله با اصل اسلام بوده و هدف گروه های تروریستی نیز کشتار مسلمانان جهان اعم از سنی و شیعه در هر منطقه مسمان نشین عالم است .
وی با اشاره به کشتار مردم یمن توسط رژیم آل سعود با همراهی آمریکا و اسرائیل غاصب اظهار کرد: حمله عربستان به کشور مسمان یمن در طول سال های اخیر موجب شده تا هم اکنون 22 میلیون نفر از جمعیت 29 میلیون نفری این کشور با مشکل سوءتغذیه مواجه شوند و این درحالی است که هشت میلیون نفر از جمعیت آن نیز در آستانه قحطی مطلق قرار گرفته و جان یک میلیون و 800 هزار کودک در معرض خطر مرگ ناشی از سوءتغذیه و دسترسی به دارو است.
خطیب جمعه خلخال در ادامه سخنانش با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و توصیه به همه مسوولان و مردم جهت حفظ حرمت ایام فاطمیه در کنار برگزاری جشن ها و ویژه برنامه های این دهه گفت: انقلاب اسلامی بخش بزرگی از انرژی ،هزینه ،وقت و فکر دشمنان جهان اسلام را به خود مشغول کرده و پس از گذشته 38 سال از پیروزی انقلاب تمامی دسیسه های دشمنان در توقف روند رو به رشد نظام اسلامی کار ساز نبوده و این انقلاب به عنوان یک واقعیت بزرگ تاریخ جهان اسلام برای همه جهانیان شاخته شده است .
وی گفت: قرار گرفتن نام ایران اسلامی در میان 9 کشور برتر جهان در امر دستیابی به فناوری علم هوا فضا از جمله هزاران افتخار بدست آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و امروزه ملت ایران به این افتخارات می بالد.
خبرنگار:بهرام نقی زاده **انتشار دهنده:عارف شیرزاد
7119/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.