فرماندار اردبیل گفت: در سالجاری 513 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان اردبیل با سرمایه‌گذاری بیش از 500 میلیارد تومان تکمیل و به‌ بهره‌برداری رسیده است
.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی در روستای چنذاب هیر اظهار کرد: دولت تدبیر و امید هم در بخش بهداشت و درمان و هم حوزه گازرسانی فعالیت‌های چشمگیری داشته به طوری که در استان اردبیل نیز از سال 93 تاکنون پروژه‌های بیشماری در حوزه گازرسانی افتتاح و راه‌اندازی شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر گازرسانی به بیش از 400 روستا انجام شده به طوری که در سال 96 نیز گازرسانی به 177 روستا در دستور کار و توجه مسئولان شرکت گاز قرار گرفته است.
 
فرماندار اردبیل بیان کرد: امیدواریم با ادامه همین روند در سال آینده گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار به اتمام رسیده و تعدادی از روستاهای زیر 20 خانوار نیز گازرسانی به انجام برسد.
 
زنجانی به پروژه‌های افتتاحی در شهرستان اردبیل در سال 93 به تعداد 238 مورد، 94 بالغ بر 331 مورد و در سال 96 به تعداد 830 مورد اشاره کرد و گفت: در سالجاری نیز به میمنت هفته دولت و دهه فجر 513 پروژه در شهرستان اردبیل با سرمایه‌گذاری بیش از 500 میلیارد تومان تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.
 
وی حضور بخش خصوصی را در اجرای پروژه‌های مختلف رو به رشد خواند و اضافه کرد: با توجه به سیاست دولت در کاهش تصدی‌گری و واگذاری امور به مردم با مشارکت بخش خصوصی طرح‌های خوبی در چند سال اخیر عملیاتی شده به طوری که در سال گذشته به ارزش 475 میلیارد تومان و امسال نیز 500 میلیارد تومان پروژه اجرایی به همت بخش خصوصی تکمیل و افتتاح شده است.
 
فرماندار اردبیل رویکرد دولت تدبیر و امید را رویکرد اقتصاد مردم‌محور و حمایت از حضور گرم مردم در صحنه‌های مختلف در رونق تولید و اشتغال اعلام کرد و گفت: امیدواریم در این فرآیند اقدامات حمایتی جدی‌تری را در سال‌های آینده شاهد باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.